Nejnovější komentáře

Autor: Klára Kušková28.03. 09:04
Autor: Karin Slunečková27.01. 21:06
Autor: Petr Černocký22.01. 13:13
Autor: Petr Černocký22.01. 13:11
Autor: Karina13.01. 10:20

BB - najdi si svou akci...

<Březen '24>
poútstčtsone
 1 2 3
 4 5 6 7 8 910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
     závod      promítání      koncert      přednáška      ostatní      párty      dětská akce      víc akcí

Boulder Boj 2024

22.01.Bboj č.2Výsledky
19.02.Bboj č.3Výsledky

Boulder s.r.o
U Výstaviště 11, Praha 7
telefon: 605 700 816

BOULDER   POHYB  
28. 3.  9 - 22  zavřeno
29. 3.  9 - 22  zavřeno
30. 3.  9 - 22  9 - 19
31. 3.  9 - 22  9 - 19
1. 4.   9 - 22  9 - 19

OTEVÍRACÍ DOBA - STĚNA

Pondělí - Čtvrtek
9:00 - 14:30 & 17:45 - 22:00
Pátek
9:00 - 14:30 & 16:45 - 22:00
Sobota - Neděle
9:00 - 22:00

OTEVÍRACÍ DOBA - POHYBOVKA

sobota 23. 3. .: 9:00 - 14:00
neděle 24. 3. .: 9:00 - 19:00

OTEVÍRACÍ DOBA - BAR

Pondělí - Neděle
9:00 - 22:00

Vstupné:

Dospělí
180 Kč

Děti
130 Kč

Kompletní ceník
Kontakt a mapa

Nutné přezuvky s sebou!
 
praha
foto

23.10.2015 20:05

Hudební Tipy

foto

Lunchmeat festival je mezinárodní audiovizuální festival konající se v Praze, který klade obzvláštní důraz na vzájemné propojování obrazů a hudby. Již šestý rok se snaží být jednou z vůdčích událostí ve světě světelných projekcí, nových médií a elektronické hudby – a přinášet nové podněty napříč současnými uměleckými disciplínami pro profesionály i diváckou obec. Mottem letošního ročníku je „POZOR!“ – zvolání sdružující aktuálnost i naléhavost témat, jejichž obsah i uchopení odlišuje Lunchmeat festival od většiny běžných světelných shows i klubové produkce.


 

Program Lunchmeat festivalu tvoří řada vzájemně provázaných obsahových bloků, z nichž každý je nedílnou součástí výsledného kompaktního celku. Způsob, jakým je dnes prezentována a konzumována velká část klubové elektroniky, připomíná cestu rychloobrátkového zboží. Programy hudebních festivalů působí jako sezónní nabídka fast foodového řetězce, kde se jako na běžícím pásu servírují nejnovější trendy i osvědčená jména. “Chcete to tady nebo s sebou?“ Ve změti takřka identických eventů, kde se úspěšnost měří počtem zobrazení příspěvku, často schází hlas, který by dokázal říct: POZOR! Zastavte se a dávejte pozor na opravdu unikátní události, které s vámi můžou solidně zacloumat. Jako třeba rychle letící tenisový míček.

Lunchmeat festival je tu pro ty, kdo chtějí dávat pozor – nejen na to, co zrovna letí kolem. Lunchmeat festival spojuje styčné body mezi kvalitní elektronickou hudbou, vizuální show a novými médii v synestetický zážitek 2.0. Na Lunchmeat festivalu potkáte na jednom pódiu pečlivě vybrané tvůrce z odlišných sfér, kteří se sami často potkají vůbec poprvé. Lunchmeat festival vytváří platformu pro lidi, kteří věří, že klubová kultura se nemusí nutně konzumovat ani vytvářet jako na běžícím pásu – a že opravdu kvalitní věci nelze přehlížet ani odpálkovat. Jako rychle letící tenisový míček.

Tak, tolik představení festivalu, který se uskuteční už dnes večer, a teď jména, která na něm lze slyšet. Zde slouží především jako inspirace k poslechu.

Andy Stott - Cracked
Manchesterský producent Andy Stott patří mezi ikony současné klubové hudby, jejímž zažitým postupům se však vždy z velké části vymykal. Autor temných kompozic, které si vysloužily označení „Dead Disco“, a jedna z čelních postav labelu Modern Love, se od minimalistických techno začátků posunul přes valivý industriální dusot charakteristický pro jeho pozdější tvorbu až k současnému spojování vzletných vokálů a synkopovaných rytmů z ostrovní klubové tradice. Producentský samorost Andy Stott je bez nadsázky jednou z nejprogresivnějších postav současné elektroniky – a jeho živá vystoupení zase zárukou doslova uzemňujícího zážitku.
 



Andy Stott live in the Boiler Room
Pro ty co Andy zaujal, Boiler Room.
 



Extrawelt - Zu Fuss 
Málokteré jméno v rapidně proměnlivém terénu klubové hudby si drží tak dlouho dobu stále stejné tempo/kvalitu/osobitý zvuk i oblibu u publika, jako právě německé minimal techno duo Extrawelt. I přes vytrvalý sukces však zůstává dvojice Arne Schaffhausen a Wayan Raabe stále oběma nohama pevně na zemi a nikdy si neosvojila celebrity přístup tolik typický pro řadu velkých techno jmen. Shaffhausen s Raabem se elektronické hudbě věnovali od začátku devadesátých let a své dovednosti postupně pilovali v řadě projektů jako Midimiliz, Spirallianz, The Delta a Downhill. Opravdového průlomu na scéně rovných minimalistických rytmů ale dosáhli až v roce 2005, kdy vydali první Extrawelt singl na labelu Jamese Holdena Border Community. Debutové album Schöne Neue Extrawelt se stalo, minimálně v domovském Německu, elektronickou událostí roku a dodnes patří ke kánonu minimal techna. Podobného úspěchu dosáhli i s druhou deskou Im Aufruhr – a svojí geniálně účinnou formuli opakují na svých vystoupeních po celém světě, ke kterým teď přibude i premiérová pražská zastávka.


Nathan Fake - The Sky was Pink
Nathan Fake je jednou z čelních postav labelu Border Community a vedle Jamese Holdena snad nejvýraznějším zástupcem specificky snového zvuku této kultovní britské značky. Fakeova hudební vize, kterou už stačil zhmotnit na třech aplaudovaných albech, staví rovné i zlámané rytmy do kontrastu s melancholickými zvuky syntezátorů zvíce Boards of Canada. Výsledkem je zcela charakteristicky atmosférický amalgám IDM a techna.
 



Nathan Fake Boiler Room LIVE Show
Boiler Room je prostě bomba, zde ten s Nathanem.
 



CoH - ungear moi
Ruský hudebník, programátor a experimentátor Ivan Pavlov aka CoH je jednou z klíčových postav kolektivu raster-noton. Pavlov, žijící ve Švédsku, měl ve své specifické tvorbě vždy blíže ke světu ruské avantgardy než k západní hudební tradici – i to dělá jeho tvorbu výjimečnou i v rámci katalogu raster-noton. CoH spolupracoval se jmény jako Cosey Fanni Tutti a s americkým umělcem Richardem Chartierem – s Peterem Christophersonem z kultovních Coil založil v roce 2007 skupinu Soisong.



Electric Indigo - DJ @ TAICOCLUB'15
Vídeňská rodačka Susanne Kirchmayr se věnuje produkci, komponování a dj-ingu více než 20 let. Vystupovala v 38. zemích Evropy, Asie, Jižní i Severní Ameriky, v roce 2009 byla oceněna na Prix Ars Electronica za projekt female:pressure, mezinárodní databázi umělkyň - angažujících se v elektronické hudbě a nových médiáích. Jako dj a producent je spojována s vytříbeným vkusem pro elektroniku kombinovanou s inteligentním technem. Její dj-sety jsou charakteristické svojí variabilitou a jasnou vizí, čerpající zkušenosti z vlastních zvukových instalací a koncertů.
 



Phase -  Boiler Room Berlin DJ Set
Ostrovní techno producent a původní profesí zvukař, jehož funkční rozsah sahá od zrnitého minimal techna až po klasický detroitský zvuk. Jedna ze stálic belgického labelu Token Records – a především zástupce temného techno kolektivu Dystopian, pod jehož zástavou podniká vytrvalé DJské výpady všude po světě. Premiérově i u nás na Lunchmeat festivalu.

 



Vessel - Blushes
Vessel patří k nové vlně bristolských producentů sdružené do kolektivu Young Echo, která do bohaté hudební historie svého města přidává nové a netušené zvuky i souvislosti zvenčí. Vesselova specificky zastřená verze techna s nečekanými motivy z dubu, noiseu i rocku už našla svůj domov na dvou dlouhohrajících deskách pro stylotvorný label Tri Angle records.
 


Logos - Stasis Jam
Coby stěžejní postava nové vlny instrumentálního grimeu, Logos pomáhal redefinovat zvuk čistě funkčního žánru v současné minimalistické konstrukce vznášející se v klubovém vakuu. Jeho debutová deska Cold Mission na kultovní londýnské značce Keysound platí za milníky tohoto nového klubového přístupu – a s podobně vlivným souputníkem Mumdance svojí vizi grimeu bez tíže posunul ještě dál na společné desce Proto.

 


Tak a to je vše.

V pondělí sraz u Rozhovoru.

 

Přidat komentář
Autor:  Pro vložení komentáře je nutné být přihlášen
Text:  

reklama