Nejnovější komentáře

Autor: Karin Slunečková27.01. 21:06
Autor: Petr Černocký22.01. 13:13
Autor: Petr Černocký22.01. 13:11
Autor: Karina13.01. 10:20
Autor: Petr Černocký11.12. 16:13

BB - najdi si svou akci...

<Březen '24>
poútstčtsone
 1 2 3
 4 5 6 7 8 910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
     závod      promítání      koncert      přednáška      ostatní      párty      dětská akce      víc akcí

Boulder Boj 2024

22.01.Bboj č.2Výsledky
19.02.Bboj č.3Výsledky

Boulder s.r.o
U Výstaviště 11, Praha 7
telefon: 605 700 816

OTEVÍRACÍ DOBA - STĚNA

 POZOR 16. 3. otevřeno jen 19 - 22 

Pondělí - Čtvrtek
9:00 - 14:30 & 17:45 - 22:00
Pátek
9:00 - 14:30 & 16:45 - 22:00
Sobota - Neděle
9:00 - 22:00

OTEVÍRACÍ DOBA - POHYBOVKA

sobota 16. 3. .: ZAVŘENO
neděle 17. 3. .: 9:00 - 19:00

OTEVÍRACÍ DOBA - BAR

Pondělí - Neděle
9:00 - 22:00

Vstupné:

Dospělí
180 Kč

Děti
130 Kč

Kompletní ceník
Kontakt a mapa

Nutné přezuvky s sebou!
 
praha
foto

30.08.2019 17:25

Multisport

foto

Ukončení spolupráce s Multisportem jsme dlouho diskutovali nejen uvnitř Boulder baru, ale i se zástupci Multisportu. Po cca dvou měsících jsme došli k rozhodnutí, které začne platit od 1.září 2019.





 


Od 1. září 2019 nebudeme v Boulder Baru brát Multisport karty. Budeme rádi, když správně pochopíte důvody, které nás k ukončení spolupráce vedou, a v návštěvách BB budete pokračovat. 
Jsme si vědomi toho, že pro řadu lidí je karta dobrým benefitem a naše rozhodnutí nebude vítat kladně. 

Jedním z důvodů ukončení spolupráce je fakt, že držitel Multisport karty se často rozhoduje o tom, kterou stěnu navštíví, na základě toho, kde MS kartu berou, a ne podle kvality sportoviště. Setkali jsme se s řadou reakcí od lezců, kteří nám sdělili, že pokud přestaneme brát MS kartu, tak přestanou do BB chodit. To je pro nás velmi alarmující moment, který ukazuje, že danému klientovi nezáleží až tak na úrovni našeho sportoviště.
My naopak VELMI stojíme o lezce, kteří mají Boulder Bar rádi pro to, jaký je, jaké má profily, chyty, pravidelnou obměnu boulderů a celkové tréninkové podmínky. Nesouhlasíme s tím, aby o návštěvě našeho sportoviště v budoucnu rozhodovala cizí karta. 

Dalším pro nás velmi významným důvodem k ukončení spolupráce je fakt, že Multisport díky naší spolupráci získává cenné informace o našem sportovišti, jeho návštěvnosti i klientech. 

Neméně důležitým bodem je rostoucí závislost našeho sportoviště na cizí firmě. Stále více lidí využívá Mutisport karty, což je samozřejmě dobře pro firmu Multisport, ale tím více se budoucí závislost na této firmě prohlubuje. Nechceme dojít do bodu, kdy počet klientů využívajících MS karty bude činit větší procento než počet řádně platících klientů. Boulder bar vždy byl a snaží se být nezávislým sportovištěm, a tak by to mělo i zůstat.
 
Naším cílem je, aby si k nám lezci našli cestu ne proto, zda bereme cizí kartu, ale proto, že je to u nás super, máme pěkné bouldery a dobré tréninkové podmínky.

Oceňujeme přístup firmy Multisport, která měla snahu se dohodnout, ale z důvodů uvedených výše jsme se nakonec rozhodli ukončit spolupráci zcela. 

Všem děkujeme za pochopení a věříme, že se s drtivou většinou z vás, kteří jste u nás MS kartu doposud využívali, budeme v BB potkávat i nadále. 
 

Komentáře

  • Autor: Marta Krepelkova02.09.2019 10:57
    Jen je skoda, ze kdyz jsem se tam u vas minimalne jedenkrat tydne ptala, od kdy bude Multina zrusena, ze jste mi tvrdili, ze od zari ne. Nam kartu umoznuji zrusit k 17. dni predesleho mesice. BBcko byl posledni duvod, proc jsem si kartu stale platila. Takze moc dekuji, ze ted ji budu mit mesic zbytecne, hlavne, ze jsem se na to neustale ptala!
    Reagovat
    • Autor: Jiří Oliva07.09.2019 15:13
      Nezbývá než se omluvit stejně jako na FB. Tam jsme i psali, že můžeme nabídnout nějakou kompenzaci. Je nutné napsat na bar@boulder.cz . Jinak recepce neví veškeré dění, které se chystá a je lepší vystřelit dotaz na mejl. Díky za pochopení.
      Reagovat
  • Autor: Michal Béger02.09.2019 13:43
    Ahoj, tiez myslim ze sa to dalo oznamit par dni dopredu ale co uz. Bude nejaka zmena v permiciach? Po zruseni multisportky mi pride ta 10/20 vstupova trochu spatna. Neslo by dat casovu permicu napr. na 3mesiace / 1 rok stym ze nezalezi na tom kolko krat clovek pride a samozrejme pre cloveka co by prisiel 3x a viac tyzdenne by to bolo vyhodne? Dalej neslo by spojit permicu pre BB a Vystaviste? Dik
    Reagovat
    • Autor: Marta Krepelkova02.09.2019 18:24
      Spojit to s Vystavistem by bylo naprosto bozi, ale pry je to uplne jiny provozovatel :(
      Reagovat
      • Autor: Jiří Oliva07.09.2019 15:15
        Spojení s Výstavištěm nejde. Ne kvůli jinému provozovateli, ale kvůli složitému rozpadu ceny za permici a vstupů, které jsou vychozené v různých sportovištích. Takže opravdu ne. Změna permic? Špatná cena? Jako fakt :)?
        Reagovat
        • Autor: Michal Béger09.09.2019 16:10
          Ne cena je ok tych 90 je fajne, len ci neuvazujete o casovych permiciach ako na 3 mesiace alebo na rok a neomezene na pocet vstupov
          Reagovat
  • Autor: Jan Kostohryz02.09.2019 19:38
    Asi ste to zvažovali, ale další možnost byla ala smichoff, doplatek ke vstupu. Myslím si že účinek by to mělo stejný jako teď. S tím že by vám to mohlo pokryt rozdíl v ceně mezi normálním vstupem a přes multisprotku.
    Reagovat
    • Autor: Jiří Oliva07.09.2019 15:16
      Účinek by nebyl stejný = pořád závislost. O peníze nešlo. Je už rozhodnuto. Multisport nebereme a snad to všichni přežijeme :)
      Reagovat
  • Autor: Igor Dobroruka03.09.2019 10:24
    Ahoj, pokud si někdo platil MS jen kvůli BB, tak ho to až tolik bolet nemusí. Když ale využívám MS na spoustě jiných míst a teď si ještě mám platit permici u vás, tak se mi měsíční výdaje na sport zdvojnásobí... Připojuju se k názoru nade mnou, ocenil bych alespoň přepracování systému permanentek, ty současné 10/20 vážně nejsou nic moc a byl by to vstřícný krok pro pravidelné návštěvníky. Chápu vaše důvody a jsem zvědavý, jak ten krok po čase vyhodnotíte. P. S. Při vší úctě, myslím, že pro velkou část návštěvníků je nejdůležitějším faktorem lokace BB a jeho dopravní dostupnost vzhledem k jejich bydlišti/pracovišti. Atmosféra BB je skvělá a mám ji rád, ale na druhý konec Prahy bych k vám fakt nejezdil ;-) To jen, že vaše vyhodnocení, proč k vám lidi chodí, mi přišlo napsané trochu moc sebevědomě ;-)
    Reagovat
    • Autor: Jiří Oliva07.09.2019 15:19
      Asi si sedím na vedení a klidně mě popostrčte, jak by permice podle vás měly vypadat? Cenově nám přijdou naprosto bezkonkurenční... Jinak, aby bylo správně pochopeno, tak jsme psali, že my bychom byli rádi, aby k nám lidi chodili právě kvůli výčtu všech těch pozitivních věcí. Jakože aby je u nás všechny našli. Netvrdili jsme, že je všechny máme, ale makáme na tom.
      Reagovat
      • Autor: Adam Prihoda17.09.2019 15:04
        Tak jako jinde na sportovistich. Jednorazove a balikove vstupne mate za velmi privetivou cenu. Ale co chybi je klasicka permanentka, neco ve stylu 1500 mesicne neomezeny vstup. Tohle u vas spousta lidi suplovala multisportkou. Proplaceni faktury za permici zamestnavatelem neni alternativa, neb to neni pro naprostou vetsinu dostupne. Ale jestli je vasim zamerem z BB delat primarne bouldrovku pro elitu/zapalence, tak asi neni treba. Ja se divim, ze nechapete ze pro beznou lezeckou a i nelezeckou verejnost je kvalita vasi steny (bezkonkurencni min v Praze o tom zadna) az tretim faktorem. Prvni a druhy jsou cena a doprava. S dopravou nic neudelate a cenu jste podstatne casti navstevniku prave zvedli o 90czk z navstevu...
        Reagovat
  • Autor: Jiří Nymš03.09.2019 22:37
    Ahoj, nešlo by něco udělat s kvalitou piva(i když je to jen braník)? Poslední dobou při doplňování iontů po lezení už ten první půllitr chutná špatně. Nešlo by vypláchnout trubky?
    Reagovat
    • Autor: Jan Špelina03.09.2019 22:48
      No koncene podstatny prispevek k chodu BB :D
      Reagovat
      • Autor: Jiří Oliva07.09.2019 15:21
        :) Pravidelnost sanitace je stejná. Je nastavena dle doporučení dodavatele a tento rytmus držíme. Proptáme, zda není problém někde jinde.
        Reagovat
  • Autor: Šimon Calta05.09.2019 12:50
    Velká škoda, jsme 4 a loučíme se po x letech chození k vám (2x týdně). Bohužel jsme nuceni si hledat jiné místo, které budeme moci skloubit s jinými sportovními aktivitami. Ne každý je boulderový freak, řada lidí ráda sporty kombinuje. Platit si Multisportku a ještě vstupy u vás (škoda, že jste podražili) už je hrozná darda. Sorry, ať se vám daří. Třeba zase někdy...
    Reagovat
    • Autor: Jiří Oliva07.09.2019 15:25
      Samozřejmě takové zprávy nás mrzí a bylo jasné, že se to stane. Je jen otázka, zda to bude u většího nebo menšího množství. Snad to přežijeme. Budeme rádi když se k nám v budoucnu i přes neakceptaci Multisportu vrátíte.
      Reagovat
  • Autor: David Vavrik07.09.2019 21:07
    Sorry BB ale ten popis vyzera akoby ste nevedeli ako Multisport karty funguju z pohladu zamestnancov. Naprosta vacsina ludi ma Multisport kartu ako firemny benefit a castokrat aj pre celu rodinu a deti. Podobne ako zamestnanec nemoze odmietnut stravne listky u zamestnavatela a pozadovat financnu nahradu, tak isto nemoze zemestnanec zo dna na den odmietnut Multisport kartu a ziadat financie na Vasu permici pretoze su to benefity zdanene inou sadzbou. Ak by ste ziadali doplatok ku karte tak je to ok, nakolko neviem kolko Vam multisportka platila. Financne to znamena u zemestnavatela odmietnut 790KC a sam si zaplatit 950KC za vasu permici co je vo vysledku naklad 1.740 KC mesacne, pri viac clennej rodine si to viete zratat sami. Hold podla popisu ste si otvorili bar a zacali vam tam chodit ludia tak to potrebujete zavriet.
    Reagovat
    • Autor: Jiří Oliva07.09.2019 22:49
      Nerad bych, aby to vyznělo blbě, ale ta poslední věta je přece nesmysl. My jsme přece rádi, že k nám lidi chodí akorát nesouhlasíme s principem Multisport karty. Nikde přece není psáno, že zaměstnavatel musí zaměstnancům rozdávat tyto karty a že zaměstnanec je musí přijímat. Je celá řada lidí, kterým vystavujeme faktury na permice, které jim zaměstnavatel proplácí. Je to o domluvě a případně změně. Každé sportoviště má svůj benefitní systém směrem k pravidelnému zákazníkovi. Tím je permice.
      Reagovat
  • Autor: Marek Klemenc17.09.2019 13:29
    Jak je to s poukázkami Flexi Pass od Sodexa? S Multisportem to nemá nic společného, v textu o tom zmínka není, u ceníku možnost placení poukázkami pořád je, ale na baru mi bylo řečeno, že už ani poukázky neberete.
    Reagovat
    • Autor: Lukáš Jiránek04.02.2020 20:06
      Bohužel jsem až nedávno zjistil, že se potichu, za zástěrkou zrušení multisportky, přestaly brát i sportovní poukázky. Nikde není sebemenší zmínka, že by se měly rušit a že jsou už několik měsíců zrušený. Za to se také omluvám barmance, na kterou jsem by trochu hrubý, když mi odmítla vzít moje flexi pasy, kterýma si v BB už 6 let částečně dotuji permanentky. Pro mě za mě si buďte nezávislé sportoviště (viz důvod zrušení multisportky). A je vaše svobodná volba co budete a nebudete akceptovat. Jen si mysím, že je fér o tom dát návštěvníkům aspoň vědět ! (Ideálně třeba do ceníku, kam se každý normální člověk podívá jako první a k čemu by ty stránky taky mohly sloužit). To jsi mě Oliváči pěkně .... Howgh
      Reagovat
      • Autor: Jiří Oliva04.02.2020 23:09
        Ahoj, sportovní poukazy už nebereme docela dlouho. Využívalo to málo lidí a my s tím měli práci navíc. Cena BB permice bych řekl, že je víc než příznivá. Je jasný, že se nejde zavděčit všem a vždy se najde nějaká "špína" za kterou se dá zbičovat. Sorry, ale do ceníku nebudeme dávat, co vše nebereme :). Najdeš tam pouze absenci platebních karet. Jako náplast příjmy to, že nově stavíme bouldery každý měsíc i v hale 25 a 27. Každý měsíc tedy u nás najdeš přes 100 nových boulderů. To se vyplatí, ne :)?
        Reagovat
        • Autor: Jan Špelina05.02.2020 12:17
          Zdar. Mě teda podstata Lukášova příspěvku přijde v tom, že "neinformujete o změnách". Nebrečí nad pěnezma, kvalitou a množstvím boulderů, nad absencí všeho co neberete (a nikdy jste nebrali) v ceníku ani nehledá "špínu". To jen tak na okraj můj názor, neb jsem tu neměl dlouho žádnej příspěvek :D
          Reagovat
  • Autor: Romana Šimánková19.09.2019 23:16
    Je mozne vylepsit kvalitu saten, jejich cistoty a taky toalet? Pokud se chce BB radit mezi kvalitni sportoviste, urcite doporucuju na tom zapracovat. Mluvim tedy hlavne o damskych zarizenich, panskou cast nenavstevuju. Diky
    Reagovat
  • Autor: Šimon Calta03.10.2019 13:33
    Ahojte, jen bych se ráda přidala ke komentářům. Chápu vaše rozhodnutí, zrušit spolupráci s kartou Multisport. Nicméně si myslím, že konkrétně důvod kvůli tomu, že k vám chodí lidi jenom kvůli Multisportce a pak přestanou nemá moc společného s tím, jestli si myslí, že je kvalitní, ale protože jako benefit je to finančně výhodné. Já na BB chodila hlavně protože že všech možných boulderů v Praze mi přišel nejlepší v rámci cest. Pokud si člověk už během měsíce doplácí na kartu Multisport, a pak má navíc ještě chodit do BB s další permicí, tak je to kolikrát nemožné právě z finančních důvodů a ne z důvodů kvality sportoviště. Pro mě je to bohužel finančně nemožné navštěvovat BB tak často jako s kartou Multisport. Dále si myslím, že jste to mohli dát, v rámci slušnosti, vědět dříve. Speciálně, pokud se chcete považovat za sportoviště na úrovni, které jedná fér s lidmi, kteří stěnu navštěvují. K tomu se váže i kvalita dámských šaten. V rámci karty Multisport si myslím, že spousta lidí byla ochotná to přehlédnout, ale je pravda, že stav dámských šaten je příšerný. Navrhuji slevu pro dámy, protože se musejí potýkat s výrazně horší kvalitou šaten, než muži.
    Reagovat
  • Autor: Šimon Calta03.10.2019 13:34
    Ahojte, jen bych se ráda přidala ke komentářům. Chápu vaše rozhodnutí, zrušit spolupráci s kartou Multisport. Nicméně si myslím, že konkrétně důvod kvůli tomu, že k vám chodí lidi jenom kvůli Multisportce a pak přestanou nemá moc společného s tím, jestli si myslí, že je kvalitní, ale protože jako benefit je to finančně výhodné. Já na BB chodila hlavně protože že všech možných boulderů v Praze mi přišel nejlepší v rámci cest. Pokud si člověk už během měsíce doplácí na kartu Multisport, a pak má navíc ještě chodit do BB s další permicí, tak je to kolikrát nemožné právě z finančních důvodů a ne z důvodů kvality sportoviště. Pro mě je to bohužel finančně nemožné navštěvovat BB tak často jako s kartou Multisport. Dále si myslím, že jste to mohli dát, v rámci slušnosti, vědět dříve. Speciálně, pokud se chcete považovat za sportoviště na úrovni, které jedná fér s lidmi, kteří stěnu navštěvují. K tomu se váže i kvalita dámských šaten. V rámci karty Multisport si myslím, že spousta lidí byla ochotná to přehlédnout, ale je pravda, že stav dámských šaten je příšerný. Navrhuji slevu pro dámy, protože se musejí potýkat s výrazně horší kvalitou šaten, než muži.
    Reagovat
  • Autor: Michal Janovský03.10.2019 13:48
    Za mě - Oliváč má svatý právo nastavit podmínky svého byznysu a s Multisport to evidentně neladilo, sotva by se dobrovolně připravoval o výdělek. Navíc z mého pohledu je 90Kč za vstup v kontextu kvality a obměny boulderů a vlastně celýho komplexu hodně v pohodě. Svoboda volby ze spousty možností, buďme za to rádi.
    Reagovat
  • Autor: Šimon Calta18.11.2019 17:35
    Argument s rozhodováním podle MS karty je podle mě velmi milný. Pokud si platím za své peníze MS kartu kterou využívám v různých sportovištích, tak platit si k tomu navíc vstupy do míst kde by se mohla dát využít jsou zbytečné náklady navíc. Stavíte tak své zákazníky do pozice, kde si musí vybrat mezi tím jestli vůbec mít MS, ve které je ale spousta dalších služeb nejen lezení a nebo chodit k vám na Boulder. To není snadné rozhodování a povede to k tomu, že budou lidé platit o dost víc peněz a nebo k vám přestanou chodit, i když se jim u vás nelíbí. Vážně nechápu tu logiku za tímto rozhodnutím.
    Reagovat

Přidat komentář
Autor:  Pro vložení komentáře je nutné být přihlášen
Text:  

reklama